petak, 29. kolovoza 2014.

Raw tortica od čokolade sa kremom od borovnica

Ovo je jedna od onih tortica koja će zadiviti i najzahtjevnije nepce, a istovremeno očarati bogatstvom okusa i namirnica. Baz obzira što se radi u potpunosti o sirovoj slastici, bez premca se može mjeriti  sa vrhunskim slasticama, po izgledu, okusima i teksturama. No aspekt zdravlja ove tortice je istovremeno nezamjeniv i nedostižan prema mnogim tradicionalnim kolačićima.

Podloga za tortu:
  • 1 puna šalica smjese od baze za kremu (datulje + indijski oraščići, bademi)
  • 3 žlice zobenih pahuljica

Baza za kremu:
  • 2 šalice mixa indijskih oraščića i badema
  • 2 šalice datulja

 Krema od čokolade:
  • Baza za kremu
  • 2 žlice kakaa
  • pola šalice vode
  • 1/4 šalice kokosovog ulja
  • 2 žlice agava sirupa
  • ekstrakt vanilije
  • prstohvat soli
  • pola žlice chia sjemenki

Krema od borovnica:
  • 2 šalice smrznutih borovnica
  • 2 žlice kreme od čokolade
  • žlica agava sirupa
 

Postupak izrade:
  1. Prvo pripremite bazu. Ona je potrebna za podlogu, ali i za obje, čokoladnu i kremu od borovnica. U blenderu pomiješajte dvije šalice indijskih oraščića i badema (mix), dvije šalice datulje i miskajte. Bilo bi dobro kada biste ih namočili preko noći. Tako bi orašasti plodovi omekšali i lakše se usitnili. 
  2. Kada se napravili bazu, možete napraviti podlogu od tri pune žlice zobenih pahuljia i jedne pune šalice baze. Pomiješajte dobro sve sastojke i utisnite je u kalupić promjera cca 18 ili 20 cm. Stavite u frižider da se ohladi dok ne pripremite obje kreme.
  3. Za kremu od čokolade pomiješajte bazu 2 žlice kakaa u prahu, pola šalice vode, 1/4 šalice kokosova ulja, dvije žlice agava sirupa (ili meda), ekstrakt vanilije i prstohvat soli. Sve izmikasjte dobro u blenderu. Ja sam na kraju u kremu umiješala i pola žlice chia sjemenki kako bi kremica dobila malo na volumenu, ali nije obavezno.
  4. Za kremu od borovnica izmiksajte borovnice (ja sam koristila smrznute), dvije žlice kreme od čokolade i agava sirup ili med.
  5. Sada možete prionuti slaganju tortice. Na podlogu premažite kremu od čokolade, pa nakon toga kremu od borovnica. Na kraju torticu ukrasite po želji. Ja sam koristila maline koje sam posložila na njezin vrh. :-) Uživajte!
 




Nema komentara:

Objavi komentar